۵ نکته برای نوشتن توضیحات جذب سرمایه جمعی در این محتوا آورده شده است. چه به عنوان یک کارمند کوچک کار می کنید یا یک مجمع غیرانتفاعی بزرگتر با یک ایده جدید هوشمندانه، سرمایه گذاری جمعی می تواند به شما کمک کند تا برنامه های خود را اجرا کنید.
پتانسیل بالایی از نظر کمک به تیمها برای تحقق دیدگاههای خود نشان داده است. زمانی که یک کمپین تامین مالی جمعی به حدود ۴۰ درصد از هدف مورد نظر خود برسد، مردم ۳۱ درصد بیشتر به این پروژه علاقه نشان می دهند و ۲۲ درصد بیشتر احتمال دارد که بیشتر به هدف شما کمک کنند. این ثابت میکند که راهاندازی یک کمپین تأمین مالی جمعی به خوبی نوشته شده و طرحریزی شده ضروری است.
بیشتر بخوانید: پلتفرم تامین مالی جمعی؛ ۷ سوالی که باید هنگام انتخاب سکو بپرسید
بیایید نگاهی به نکاتی بیندازیم که میتواند به شما کمک کند تا یک توضیح جذب سرمایه جمعی برای کمپین خود بنویسید.
وقتی صحبت از کمپین های تامین مالی جمعی مانند کرادیاب به میان می آید، تیم های توسعه اغلب از تصویر کلی پروژه های خود بی اطلاع هستند. در اصل، شما از مرد میخواهید که پروژه شما را با کمکهای مالی بدون ملاقات با شما یا داشتن مدرکی مبنی بر تحویل، حمایت کنند.
ضروری است که نقاط عطف توسعه واضح را برای پروژه خود ارائه دهید. نتایجی که حامیان می توانند از کار شما و مهلت های قابل تحویل انتظار داشته باشند. اینها باید بعد از بخش مقدماتی سازماندهی شوند و همراه با یک اینفوگرافیک یا نمودار بصری برای فروش بیشتر امتیاز باشند. با گردش کار پروژه خود تا حد امکان شفاف باشید و به مردم اجازه دهید بدانند که برنامه بزرگتری برای بودجه ای که درخواست کرده اید در ذهن دارید.
بیشتر بخوانید: انواع تامین مالی جمعی؛ نحوه انتخاب نوع مناسب
اگر بتوانید پروژه خود را تنها در چند جمله به یک خواننده اینترنتی بفروشید، به احتمال زیاد پشتیبانی مورد نیاز و سپس مقدار کمک مورد نیاز را دریافت خواهید کرد. توضیحات بیش از حد پیچیده و طولانی در تأمین مالی جمعی به ندرت افراد زیادی را درگیر می کند. عوامل متعددی در مفهوم فرصت ندادن به کمپین سرمایه گذاری جمعی نقش دارند. از جمله این واقعیت که صفحه نمایش کامپیوتر و گوشی های هوشمند برای خواندن طولانی مدت و کوتاهی متن طراحی نشده اند.
برای این منظور، ممکن است ایده خوبی باشد که پلتفرم های ویرایش متن را در فرآیند نوشتن خود بگنجانید. اینها به شما کمک میکنند تا یک توضیح خواناتر و قابل ارائه برای سرمایهگذاری جمعی برای پروژه خود ایجاد کنید. کوتاه و دقیق باشید. حامیان مناسب همیشه به سمت هدف شما می آیند بدون اینکه مجبور باشید انگیزه یا استدلال خود را طولانی توضیح دهید.
فراخوان برای اقدام نشان دهنده یک استراتژی بازاریابی مفید است که باید در توضیحات تامین مالی جمعی شما راه پیدا کند. به طور خلاصه، این پیامها با هدف درگیر کردن خوانندگان و دعوت از آنها به «عمل کردن» بر اساس آنچه که تازه خواندهاند، هستند. به عنوان مثال، یک فراخوان برای اقدام ساده می تواند «برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید» یا «برای حمایت از پروژه ما اینجا را کلیک کنید» باشد.
بسته به مخاطبان هدف شما، فراخوان برای اقدام یا CTA شما می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. با این حال، توضیحات خود را با CTA های بیش از حد پر نکنید. قرار دادن استراتژیک CTA در ابتدا و انتهای توضیحات سرمایهگذاری جمعی میتواند دنیایی از تفاوت را از نظر نرخ مشارکت پروژه شما ایجاد کند.
بیشتر بخوانید: تامین مالی جمعی کرادیاب: پلی بهسوی سرمایهگذاری هوشمند
بزرگترین پرچم قرمزی که میتواند در توضیحات سرمایهگذاری جمعی شما رخنه کند، کمبود کلی صیقل و تصحیح است. این اشتباه را مرتکب نشوید که یک فراخوان جذاب برای خوانندگان خود بنویسید. غافل از اینکه فقط مملو از اشتباهات املایی و گرامری باشد.
در نهایت، شما باید تا حد امکان اطلاعات بیشتری در مورد نحوه شرکت در کمپین تامین مالی جمعی خود داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که به افراد اجازه میدهید از روشهای پرداخت مختلف برای حمایت از هدف شما استفاده کنند، از جمله کارت اعتباری و ارز دیجیتال و …
این به افراد اجازه میدهد تا در مورد نحوه ارائه کمک مالی و ایجاد تفاوت در پروژه شما انتخاب کنند. محدود کردن حامیان خود به یک روش پرداخت بدون اشاره واضح در مورد نحوه دسترسی به صفحه پرداخت در سریع ترین زمان ممکن، برای کمپین شما خوب نخواهد بود.
در توضیحات خود شفاف باشید و افراد مطمئناً به پروژه شما کمک خواهند کرد. پس از پایان کار، توضیحات خود را تصحیح کنید و مطمئن شوید که برای هرگونه سؤالی که حامیان شما در مورد پروژه دارند در دسترس هستید. هرچه با اهداف خود صمیمی تر و واضح تر باشید، در طول زمان حامیان بیشتری جذب خواهید کرد.
مفتخریم که سکوی تامین مالی جمعی را به شما معرفی کنیم. کرادیاب اولین هاب هوشمند کرادفاندینگ ایران است.