کمپین سرمایه گذاری جمعی یا تامین مالی جمعی، جمع آوری کمک های مالی کوچک به صورت آنلاین از گروه بزرگی از مردم است. این یک راه محبوب و موثر برای جمع آوری پول برای هدف شما است.

طبی یک تحقیق، این کمپین ها به طور متوسط ​​حدود ۹۲۰۰ دلار درآمد کسب می کنند. حدود ۶۲ درصد از سرمایه‌گذاران جمعی برای اولین بار سرمایه‌گذاری می‌کنند.

کمپین سرمایه گذاری جمعی

تامین مالی جمعی آسان، شخصی و جذاب است. شما با توصیف کمپین خود و هدف آن شروع می کنید و سپس کمپین را در یک پلتفرم تامین مالی جمعی مانند کرادیاب پست می کنید. شما آن کمپین را با حامیان سازمان خود به اشتراک می گذارید و آنها می توانند در هر سطحی که ترجیح می دهند کمک مالی کنند.

۶ نکته برای تامین مالی جمعی

پتانسیل زیادی در این نوع جذب سرمایه وجود دارد، اما برای به دست آوردن نتیجه، باید یک کمپین قانع کننده ایجاد و آن را به خوبی بازاریابی کنید. این نکات تامین مالی جمعی به شما کمک می کند تا موفقیت خود را به حداکثر برسانید.

صفحه کمپین خود را سفارشی کنید

حامیان بالقوه قبل از اینکه تصمیم بگیرند کمک مالی کنند، صفحه تامین مالی جمعی شما را بررسی می کنند. صفحه شما باید تاثیرگذار باشد. ابتدا صفحه را از نظر بصری جذاب کنید تا بازدیدکنندگان بخواهند در آن کاوش کنند. از یک طرح رنگ یکپارچه برای ایجاد ارتباط ذاتی بین کمپین و ماموریت خود استفاده کنید.

در مرحله بعد، چند عکس جذاب مرتبط با هدف کمپین خود اضافه کنید. طبق یک مطالعه، مؤثرترین تصاویر، آنهایی هستند که تأثیر بالقوه اهداکننده را برجسته می‌کنند. به این فکر کنید که برای چه چیزی پول جمع می کنید و چه نتایجی که می خواهید ببینید. سپس برخی از پایگاه های داده تصاویر سهام بدون حق امتیاز را مرور کنید.

یک توضیح قانع کننده و مفصل بنویسید

توضیحات کمپین شما هسته اصلی صفحه تامین مالی جمعی شما است. باید مردم را متقاعد کند که هدف شما به پولی که به سختی به دست آورده اند نیاز دارد و سزاوار آن است. در مورد اینکه کمک های مالی به کجا خواهد رفت، مشخص باشید. آیا این کمپین به نفع یک پروژه خاص خواهد بود؟ یک گروه یا حتی یک فرد نیازمند؟

مزایای مورد نظر را تا حد امکان با جزئیات قانع کننده توصیف کنید. به عنوان مثال، شما صرفاً به یک افزونه برای پناهگاه حیوانات خود کمک مالی نمی‌کنید، بلکه «یک فضای بازی سرگرم‌کننده ایجاد می‌کنید که دوستان پشمالوی ما می‌توانند در آن غوغا کنند».

همچنین می‌توانید با فهرست کردن سطوح مختلف کمک مالی، تعامل را افزایش دهید. به عنوان مثال، اگر در حال تامین بودجه یک پناهگاه حیوانات هستید، با کمک ۲۵ دلاری ممکن است یک تخت برای یک سگ بزرگ بخرید. در حالی که ۵۰ دلار برای یک هفته خوراکی خریداری می کند. این می تواند مردم را ترغیب کند که بیشتر بدهند و به اهداکنندگان کمک کند تا تأثیر واقعی سخاوت خود را تجسم کنند. ‌

در صورت امکان امتیاز ارائه دهید

هدیه‌های اهدایی مبتنی بر ردیف نیز می‌تواند با ارائه چیزی در ازای آن، افراد را تشویق کند که بیشتر ببخشند. به عنوان مثال، اهداکننده‌ای که ۲۰ دلار یا بیشتر می‌دهد ممکن است در صفحه اهداکننده وب‌سایت شما ذکر شود. شما ممکن است انتخاب کنید که افراد را بر اساس سطوح بشناسید. به عنوان مثال، به عنوان “حامی برجسته” یا “اهداکننده فرشته”. اگرچه برخی از طرفداران پیشنهاد می کنند از همه به طور یکسان تشکر کنید. اما این بستگی به نظر شما دارد. همه چیز در مورد این است که چه چیزی برای سازمان شما بهتر عمل می کند.

در سطوح بالاتر، می توانید اقلام ملموس مانند تی شرت کلاسیک یا کیف کتانی با آرم سازمان خود را روی آن ارائه دهید. این هدیه‌ها برای اهداکنندگان سطح بالاتر محفوظ است. تور گروهی برای اهدا کنندگان را در نظر بگیرید.

در نهایت، اطمینان حاصل کنید که صفحه شما به وضوح هر انگیزه و کمک مالی مورد نیاز را توصیف می کند. آن را به گونه‌ای سازمان‌دهی کنید که آن سطوح کمک مالی گزینه‌های قابل کلیک در بخشی باشند که مردم کمک‌های خود را انتخاب می‌کنند.

کمپین خود را در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید

یک کمپین تامین مالی جمعی فقط به اندازه تبلیغات آن خوب است. منابع تخمین می زنند که وقتی صاحبان کمپین لیست حامیان خود را به روز می کنند، کمپین ۱۲۶ درصد کمک های مالی بیشتری دریافت می کند. برعکس، اگر حامیان کمتر از دو بار درباره سازمان بشنوند، کمپین ۹۷ درصد احتمال شکست دارد.

رسانه های اجتماعی یکی از بهترین راه ها برای به روز نگه داشتن است. دریابید که جمعیت هدف شما از کدام پلتفرم‌ها استفاده می‌کنند و هر چند روز یک بار در حین اجرای کمپین، یک پست را برنامه‌ریزی کنید. انجام این کار به صورت دستی می تواند وقت گیر باشد، به خصوص زمانی که کارهای متعدد دیگری برای جمع آوری کمک های مالی در ظرف خود دارید. در عوض، به دنبال یک پلتفرم تامین مالی جمعی مانند کرادیاب باشید که بتواند کمپین شما را با حساب های رسانه های اجتماعی شما یکپارچه کند.

مطمئن شوید که پلتفرم شما امن است

طرف دیگر راحتی، امنیت است. هر زمان که پرداخت‌های راحت ارائه می‌کنید، به‌طور واضح به مردم اطلاع دهید که پرداخت آنها امن است. نزدیک به ۷۰ درصد از مصرف کنندگان معتقدند که سازمان ها در برابر هک آسیب پذیر هستند. آنها باید بدانند که می توانند با خیال راحت با شما پرداخت کنند.

امنیت به این معنی است که یک شرکت از روش های امنیتی تایید شده برای پردازش، ذخیره و انتقال تمام اطلاعات کارت اعتباری استفاده می کند. برای اینکه مردم احساس راحتی کنند و به کمپین شما کمک کنند، پلتفرمی مانند کرادیاب بهترین گزینه است.

شروع به کار کنید

انتخاب پلت فرم مناسب اولین قدم شما برای موفقیت در کمپین سرمایه گذاری جمعی است. کرادیاب یک انتخاب آسان و امن است. در کمپین سرمایه گذاری جمعی کرادیاب، صفحات کمک مالی قابل تنظیم هستند و پلتفرم آن تمام پرداخت‌ها و دریافت‌ها را خودکار می‌کند. بنابراین لازم نیست نگران جمع‌آوری پرداخت‌ها باشید.

همانطور که صفحه خود را در کرادیاب می سازید، به یاد داشته باشید که آن را با تصاویر متقاعد کننده، توضیحات واضح و طرح رنگ سازمان خود سفارشی کنید. سطوح کمک مالی را برای تشویق مردم به کمک بیشتر و ارائه مشوق ها در هر زمان که می توانید تنظیم کنید. حساب کنید و مطمئن شوید که هر هزینه‌ای ارزشش را دارد.

نتیجه

در نهایت، به یاد داشته باشید که جمع آوری کمک مالی خود را برای همه مخاطبان خود، از جمله مشترکین ایمیل و دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی، تبلیغ کنید. کرادیاب به شما امکان می‌دهد این کار را به راحتی با ادغام‌های یک کلیک انجام دهید. بنابراین می‌توانید روی موارد مهم مانند نجمن‌ها و اهدافی که به آنها خدمت می‌کنید تمرکز نمایید.

اولین هاب هوشمند تامین مالی جمعی ایران

کمپین سرمایه گذاری جمعی

روابط عمومی شرکت کرادیاب

مفتخریم که سکوی تامین مالی جمعی را به شما معرفی کنیم. کرادیاب اولین هاب هوشمند کرادفاندینگ ایران است.